2011-02-10
 00:10:56

Morgondagens "Att göra lista" :)


1. Emilia ska på skolan i vanlig ordning :p
2. Hälsa på Marcus, min bror.
3. Fick inte ihop till en tvättmaskin idag, men kanske imorgon :p
4. Vanligt plock och fix..
5. Ringa bovärden som jag aldrig gjorde idag :(
6. Ha film kväll med Zara, Niklas och Ante :)

Ska göra så mycket som möjligt av dagen :p

Idag fick jag de mesta gjort iaf, hjälpte t.o.m till lite på gamla jobbet idag, hon hade de så körigt eftersom dom fått extra många barn där nu eftersom det varit översvämning på trädgårdens dagis.. Alla 5årngar är på Backeskolan.. Dom har de dom gör nu! Flyttat om klassrum och lagomt kaos är det :p
Sen har jag och Emilia tränat massor på bokstäver, men mitt tålamod har inte varit de bästa idag.. Hoppas de går bättre imorgon! :) Älsklings tjejen min!!

Nej nu blir de att krypa i sängs!

hejsvejs



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: