2008-08-21
 14:22:58

Godagens :P

Fan va less jag är på skitvädret!!!
Vill ju ha sommar, sol och bad..!! Behöver jobba på min solbränna lite till juh innan vintern.. då blir de soliarium och brunutansol smorsel :P Haha.. Nä men jag är en riktig sommar människa som mår bäst på sommarn.. Gillar inte att behöva slänga på sig en massa kläder och frysa ändå.. Sommar året runt tycker jag!! Kan få bli lite höst och vår men just vintern kan jag skippa..

Går då riktigt bra med pappa än så länge.. kanske blir en kul 1 ½ vecka ändå med pappa.. Hoppas verkligen på de.. Skulle vara kul om vi fick en bättre relation jag och han.. Nu på morgonen har vi t.o.m suttit och pratat i nån timma om lite allt möjligt utan att börja tjaffsa eller bråka.. Vi har haft en riktigt trevlig morgon.. Nu har han tagit med Emilia till stan för att träffa marcus och liam och handla lite.. så nu fick jag en stund för mig själv.. Hade tänkt lägga mig och vila lite.. vart lite sent igår så man är lite små sliten :p Men trevligt var de igår så de gör ju som inget.. hehe..

Nä nu ska jag kolla på youtube och se om jag hittar nå roliga klipp jag kan lägga upp åt er :P

tack och hej!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: