2008-08-19
 18:42:27

Nu...

Fan vad jag är duktig!!
Nu har jag fixat övervåningen också, gjort mat och diskat undan.. Fan idag har jag jobbat på riktigt bra med tanke på allt jag hunnit.. Men man vill ju de ska vara bra imorgon så man tar bort ett störnigsmoment för pappa :-S
Ikväll ska jag bara mysa på med lite popcorn framför datorn, har laddat hem nå uggly betty avsnitt.. Nya säsongen börjar ju snart i usa så då måste man vara uppdaterad juh.. haha..
jag blir ju galen när jag börjar se en serie.. jag har inte tid att sitta och vänta en vecka på nytt avsnitt utan jag laddar hem utan text och allt så jag kan se när jag har tid och inte bara ett.. hehe.. Men nu börjar jag inte se på nå nya serier jag har dom jag följer nu och de räcker.. Nu är de då Uggly Betty, Grace Anatomy och Desperate Housewivies :D
Den serie som jag saknar mest är Sex and the city.. Fan att den har slutat.. Filmen var ju grymt bra!! Såg den självklart på bio.. Och när de gäller stor filmer så måste jag se dom på bio plus om Johnny depp är med i filmerna.. Jag har sett alla sagan och ringen filmerna på bio och Harry Potter.. haha jag vet.. jag är 22 år och ser harry potter på bio.. men så är jag..
 
HAHA

Läste idag att nästa harry film blir försenad ett halv år.. de var ju trist som fan!
Nä nu ska jag sätta mig och titta på barnprogram med Emilia.. Hon ska få gå och sova tidigt idag.. Blir full rulle imorgon ända från morgonen så de är bäst så...

tack och hej!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: