2008-08-19
 10:42:27

pappa kommer imorgon...

Känns inte alls så kul..

Måste stor städa nu på morgonen.. fan fan fan.. jag orkar inte.. ha pappa här alltså... och han ska ju som vanligt bo hos mig.. äh bara bita i de sura äpplet och hoppas på att han inte stannar så länge... nä nu ska jag gå och börja.. är jävligt trött.. och ont i magen har jag också.. huvva va trist.. kanske vi kan hålla oss vänner den här gången.. man vet aldrig... (Chansen är grymt liten)

tack och hej!


Fanny
PUBLICERAT: 2008-08-19, 10:49:39 | URL: http://thelifeoffanny.blogg.se/

Är det inte roligt att träffa sin pappa?

Hoppas du får en super bra dag :)



Första skoldagen idag . Så jag är nervös over hur jag ska se ut. Är mina kläder hiss eller diss?

Skulle vara jätte snällt om du svarade ! :D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: