2008-08-16
 12:19:34

Riktigt kul igår..!! :D

Hände inte allt för mycket men var kul ändå..

Först på dan var jag och träffade Ann och Annah en sväng. Sen for man tillbak till mormor mös en stund med Emilia sen kring åtta for jag hem till mig duschade och gjorde mig i ordning.. Sen kring nio for jag till Catta..
Jag hade ju tänkt vara nykter.... hahaha... Det blev ju som de blev med det.. Catta lyckades supa mig gode full :P Men glad ändå var jag..
Sen kring 1 for i ut på krogen.. Det var nästan inge folk på 1906, var där en stund sen for jag och jocke över till kalles för att kolla läget.. Det var mer folk där men som vanligt lite mysko folk typ :P Så vi skulle gå tillbaka till 06 men då fick vi inte komma in för klockan var så mycket helt plötsligt.. haha..
Så jocke han skulle vänta på dom andra, men jag sprang tillbaka till kalles igen..stod och retades lite med anna ett tag sen kom Mange och körde hem mig.. Helt underbara Mange!!
Så jag hade faktiskt riktigt roligt igår.. får se vad som händer ikväll.. Nä nu ska jag nog gå ut och leka lite med dottra mi ;P

tack och hej!


Sanna
PUBLICERAT: 2008-08-16, 12:21:10 | URL: http://saanzil.blogg.se/

Kika in på min blogg om du är sugen på att vinna en bloggdesign! =)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: