2008-08-24
 23:06:23

shit, kan de bli bättre?!

Trodde inte de skulle hända mig och verkligen inte så här fort..
Är de här kärlek?! Är de här vad jag inte trodde fanns?! Känns så jävla bra just nu, men vågar fan inte hoppas på nå..  Lite rädd bara att de ska gå för fort så de inte blir nå bra i slutändan.. Men de kan nog inte bli annat än bra.. tror jag.. fan alltså.. vågar inte satsa fullt ut tror jag.. blivit sårad så fruktansvärt hårt förut.. Måste komma över de nu och gå vidare.. De finns snälla människor också,eller?! Återkommer sen när jag vet mer ;P

tack och hej!


Niclas
PUBLICERAT: 2008-08-25, 23:21:18

du kan ju berätta vem den lycklige är.. och gissar att du nu inte kommer ha tid träffa oss andra fräckisar..

Lycka till hoppas det blir nåt .. du förtjänar vara lycklig



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: