2008-08-22
 14:45:46

soool..!! :D

fan va härligt att ha bärbar dator och trådlöst internet..!!
Sitter ute i solen och bloggar.. för hör och häpna.. vi har sol!! :D Det blåser lite men de stör mig inte.. Jag och syrran njuter i solen.. nästan så man måste klä av sig lite.. okej nu överdrev jag lite :P hahaha..
och nu har man blivit barnledig en hel helg.. Shit alltså nu måste jag ju hitta på nå kul att göra, för de här är ju inte vanligt.. Och vet ni vad jag gjorde i natt. HAHA jag skickade sms i sömnen :P så här hade jag skrivit "Nejdå.. Jag ska liggas och sova en stund till sen kanske vi tömmer förhör dag lilla.. :P" har ingen aning vad jag menade alltså..  Så skicka inte sms till mig på natten :P HAHA
Nä nu kom pappa ut också så nu ska jag vara social med dömjen..

tack och hej!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: