2008-12-05
 10:41:54

Då var de fredag då..

Och de blir en luuugn helg för mig...

Ska nog bara ligga hemma i soffan med Emilia och mysa.. Bara umgås med mina nära och kära :D Kanske far och badar också men vi får se, beror på hur Marcus har Liam och så.. Men i de stora hela blir de lugnt och skönt..
Fixa färdigt här hemma måste jag också göra.. Måste stryka nå gardiner :S Huvva så tråkigt!!! haha.. jag ryser av bara tanken :p haha.. seriöst.. Jag är ju inte nån vintermänniska eller så, tycker inte att julen är nå speciell men när man har små barn har man som inget val.. Det måste göras ändå.. Och nån julgran har jag inte hunnit fixa än.. Åhh va mycket onödigt som måste fixas på jul.. Inge kul alls! Man blir stressad och less på allt.. Inte konstigt att många blir deprimerad på vintern..! Tänk va skönt med sommar året runt! Då skulle jag vara in heaven! hehe..

Nämen om man ska gå och börja ta fram strykjärnet och så..... blää! Andreas kom hit och hjälp mig, du som tycker om att städa och fixa :p I love you!

Föresten utvecklingssamtalet igår gick jätte bra.. Dom hade som nästan bara bra saker att säga om Emilia.. Det var jätte roligt.. Gjorde upp en ny "planering", ja de var super kul! Det enda var som att Emilia slarvar och blir bekväm när hon pratar ibland.. Men de får vi jobba på....


tack och hej



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: