2008-12-24
 00:59:21

Dan före dopparedan :P

Den har varit riktigt trevlig! :D

Har varit på stan med syrran och handlat dom sista julklapparna.. Nu är allt färdigt! Vart lite till mig också :p När jag var yngre köpte vi alltid ett sällskapsspel till jul.. Så nu har jag tagit över den traditionen och börja köpa de :D Iår blev de "Tror du ja!"
Jag, Patricia, Andreas och Leffe prövade det nu ikväll, det var jävligt kul!! Haha.. Man fick skratta goode så jävla mycket! Hehe..
Blir nog att dra nån mer sån kväll med lite mer folk.. Det är ju roligast när man känner varandra eftersom man sak gissa på hur den andra tänker/funkar.. Men skojsigt blev det..

Nu har vi då löst det med tomten också.. Det blev Leffe som fick lov att ställa upp :p hahaha Han har fått låna en lång kvinnopäls av mig som han ska ha.. Blir ingen traditionell tomte men ändå :p Och de enda som mamma begärda att jag skulle ta med till julbordet imorgon var min sillsallad som är grymt god! Morfar kommer nog ta med sig sina revbensspjäll som vanligt :p haha Jag har typ världens sötaste morfar måste jag säga! Var och hälsade på en stund idag och han är så go och snäll, men mamma den jäveln sa ju till han att jag röker :S Han vill verkligen inte att vi sak göra de så de vart lite jobbigt! Men men.. Jag försökte neka de men de gick inte så bra hehe..

Nä nu blir de sängen så man är pigg för imorgon kväll, då kommer älsklingen och ska sova hos mig.. Ska bli riktigt mysigt och underbart!

Tack och hej



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: