2008-12-16
 16:39:53

Få se hur planerna blir iår..

Ska spendera så mycket tid som möjligt med sötisen,
det är då ett som är säkert!


Erbjöd Björn att ha Emilia på jul för dom ska vara hela familjen med alla barn hos Therese och Patrik, Emilia hade tyckt de varit jätte kul men Icke de, han var inte intresserad.. vart väll inte förvånad men men.. Förstår inte varför han ska straffa Emilia bara för att jag inte vill ha han! Han ville ha henne ifall jag skulle följa med men inte annars.. Så de blir att fira jul hos mamma med hela familjen, sen far vi till sötisen och är med hela hans familj. Ska mysa med sötisen på morgonen också förstås..!! Får se också ifall de blir att man går ut nå på juldagen. har som inte bestämt mig än.. Hade ju jätte kul förra året men ifall jag ska ut vill jag ju hyra hotellrum som förra året också.. Men vet inte ifall nån är med på det.. Får höra mig för..

Sen nyår blir de nog att vara ett gäng som har cocktailtema, med fina klänningar och kostym.. Vi vet inte vars vi ska var än men de löser sig alltid.. Måste dra ihop lite mer folk också..
Är ni intresserade är de ju bara ni hör av er!!

Men de tror jag kommer bli jätte kul. Måste bara fixa mig nån fin cocktailkläning också :p hehe..

Det är lite om mina planer gör jul och nyår...

Vad ska ni göra för kul då?

tack och hej


♥jenny♥
PUBLICERAT: 2008-12-16, 19:12:39 | URL: http://killerprincess.blogg.se/

SHOO BOSKAP=)! nej va kul de där coctail temat lät lite glamour över träshiga pite=) malin das princess hehehehe



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: