2008-12-06
 10:14:58

God morgon alla...

Har haft sov morgon i dag..
Mysigt och skönt! Har sovit hur bra som helst inatt.. Länge sen jag gjorde det!!! Men de beror nog på den underbara dagen igår.. Vi kom varandra mycket närmare och jag känner så mycket starkare nu! Love you!
Har nu varit ut med snobben på en promenad och fått i Emilia och mig själv nå frukost.. Nu blir de att fixa färdigt här hemma.. Igår fick jag som upp nästan alla julsaker.. Men de är lite små fix kvar.. Sen måste jag fixa med alla jävla kablar också.. Huvva.. Men de får sötisen hjälpa mig med!! Emilia sitter just nu och ritar lite så jag ska nog gå och hjälpa henne en stund sen fortsätta med julstöket...

Undra om vi ska ta en sväng förbi mormor idag också.. Ta nå kort på valparna och så :D

tack och hej



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: