2008-12-04
 10:00:23

God morgon....





Jag har en riktigt dålig dag idag.. Har världens mensvärk!! Gud förbanat vad ont jag har! Så nu klagar och gnäller jag  ju på allt! Stackars Andreas.. Han fick ta emot den första smällen.. Måste ta och be om ursäkt sen.. Åh vad jag hatar de här.. Och jag hatar alla dumma tankar jag har i huvudet också! Men jag kan inte hjälpa de och hur mycket jag än vill ha bort dom så försvinner dom ju inte.. Helvete.. Varför kan jag inte bara få vara lycklig och glad.. Äh nu ska de inte bli ett sånt där inlägg när jag bara klagar och gnäller..

Nu ska jag gå och vila en stund sen ska jag städa och fixa.. Har som varit dålig på att få fingrarna utr röven och fixa de..
Hoppas ni har en bättre dag än jag...


tack och hej


Andreas renberg
PUBLICERAT: 2008-12-04, 13:44:35

Hej min älskling.... En sak ska du veta... Jag finns här för dig lika mycket varje dag... För du är mitt livs välbehag.... Du och jag för alltid... Jag Älskar Dig



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: