2008-12-22
 20:15:59

Idag har de som nästan bara varit mys och kel :D

Har som legat i sängen mest hela dagen...hihi
I looove you!

Älsklingen har ju då varit hos mig idag, först några timmar på morgonen sen for vi en sväng till stan och shoppade lite mer julklappar sen hem igen.. Sen for då Andreas till hans föräldrar i rosvik sen tillbaka till mig.. en helt underbar dag har de varit..
Sen imorgon blir de stor handla och fixa dom allra sista julklapparna.. Men jag vet redan var jag ska köpa så de ska nog gå fort..
Sen är de ju då julafton som firas med både min familj och sen Andreas.. Det kommer bli en bra jul iår känner jag på mig!

Fick tillbaka snobben idag också :S Hade ju som hoppats på att få slippa han.. Han löser så jätte mycket hår juh.. Ah men han är snäll så de går som bra ändå :p Men nu när patricia flyttar tar hon med sig snobben! Helt underbart...

Nä nu ska jag gå och bärja göra Emilia redo för att krypa ner i sängen, har blivit ett mer eller mindre hatobjekt just nu! Hon går inte att få att sova på kvällarna längre! Det som aldrig varit ett problem tidigare.. usch fy och blää..
Nu börjas det... Önska mig lycka till för de lär jag behöva!

tack och hej


IZZAH
PUBLICERAT: 2008-12-22, 22:28:16 | URL: http://izzah.blogg.se/

du är utmanad i min blogg ta dej en titt :P


ida
PUBLICERAT: 2008-12-23, 02:30:48 | URL: http://idatallhed.blogg.se/

du är utmanad i min blogg



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: