2008-12-07
 12:20:49

Jag behöver hjälp!!!!!

Igår vart de som sagt bara mys och lek med Emilia..
Emilia la sig kring 9 tror jag, mycket mindre tjafs igår än vad de brukar vara.. Det var skönt.. Men sen började hon ju gå i sömnen.. Hon gick och skulle ställa ner stolarna som var uppställda på bordet sen vi städade.. Börjar bli mer och mer.. Förut satte hon sig som bara upp i sängen och såg allmänt förvirrad ut men nu börjar de bli så mycket mer.. Ibland kommer hon in i mitt sovrum sen går hon tillbaka till sin säng och lägger sig.. Det är jävligt läskigt.. För hon är som helt borta.. Hon har gått i trappan också nån gång, gått ner och tagit på sig skorna har hon också gjort.... Tillslut kanske hon gör illa sig eller går ut.. Patricia gick också i sömnen när hon var liten så vi har de i släkten, inte för att jag vet om de är ärftligt eller så..

Nån som har nå förslag på vad man ska göra?!?!?!!! Börjar bli orolig nu!

tack och hej


jenny
PUBLICERAT: 2008-12-10, 12:30:12 | URL: http://gossipchick.blogg.se/

men hallå ....skicka henne till mig då blir allt bra gudmor fixar!


Anonym
PUBLICERAT: 2008-12-14, 20:21:56

du e tragisk du å inte lite tragisk



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: