2008-12-26
 12:48:16

Jag har haft en helt underbar jul...

Tänkte berätta lite snabbt om den för er..


Det börjar med onsdag morgon, älsklingen kommer förbi på morgonen och myser med oss.. Äter lite god julfrukost och tar de lugnt.. Sen skjutsar dom ut jag och Emilia till min mamma och dom åker vidare till rosvik.. Sen fixar jag i ordning de sista kring maten och börjar duka fram, Sen då sätter vi oss och äter, sen fick vi fin besök av den sötaste tomten ever :p haha.. Ska lägga upp kort sen! Då vart de en massa julklappsöppning.. Emilia hade nog mer paket än alla andra tillsammans.. HAHA.. Men de är ju så när man är världens sötaste unge!  Vi missade de mesta av Kalle :-S Men Emilia fick se de mesta iaf..
Sen for vi iväg till stallet för hästarna måste också få komma in och få lite mat i värmen! För de var helvetes kallt ute alltså! Jag förfrös de ena och de andra :p haha Sen hem igen och där vart de efterrätt och lite mys i soffan med familjen.. Sen kom älsklingen och hämtade mig, Emilia fick stanna hos mamma..

Så barnfria började vi rulla mot Annelund ;) Hihi.. Det var en helt magisk natt.. Fan vad jag älskar dig Andreas!!
Sen väldigt många timmar senare men nästan ingen sömn steg vi upp och for och hämtade Emilia och for iväg till rosvik där vi spenderade hela dagen och hade trevligt med Andreas familj.. Där åt vi middag och sen var vi ute i snön och lekte allihop :P haha.. Andreas pappa har energi som ett barn ;p haha.. Det var super mysigt och Emilia ville då inte fara därifrån.. hehe men kring 7 ungefär for vi hemåt igen.. Väll hemma la vi i säng Emilia och la oss och mös i sängen.. helt slut var man :p

Jag kan inte klaga på nå egentligen!

Hur har ni haft det i jul då?!

tack och hej


Millan
PUBLICERAT: 2008-12-26, 16:25:31 | URL: http://javlarondellhund.blogg.se/

Hoppas du också har haft en trevlig jul! =)


♥jenny♥
PUBLICERAT: 2008-12-28, 12:06:24 | URL: http://killerprincess.blogg.se/

ne va sweeet=) hadde en nie jul jag me hehe hände ri dag då?=)


Anonym
PUBLICERAT: 2008-12-28, 17:50:57

Men sweet gumman att du haft en sån underbar jul :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: