2008-12-21
 02:24:22

Just kommit hem..

Har varit ut med Patricia och Jessica...
trevligt trevligt!

Men jag vart helt nykter och skötsam! Först var vi hos mamma och åt god mat sen for vi och körde en sväng med Nisse och sen hem till han och spelade lite kort medans vi väntade på Jessica..
Först hade vi tänkt fara till Statt men de var så dyrt där så de skippade vi.. Det blev de gamla vanliga.. Kalles alltså :P hehe.. Men de var trevligt! Var ett tag sen jag var där men inte var de nå annorlunda än tidigare :p Lika mycket fulla människor som vanligt.. Men de är som kul att vara där och se på dom när man är nykter :D

Sen gick vi på max och åt mat och hade jävligt kul.. HAHA.. Det blrja de med en kille som kom springandes i full fart utanför (och full som ett ägg var han) och ramlade jävlat pladask! Sen låg han bara där, raklång på marken.. haha.. Sen där inne beställde han två mål, ett frisco och ett maxmål och han åt allt själv! Eller förutom en dricka som han spillde halva på killen som satt brevid och andra halvan sen på rutan.. Plus att han höll på att somna och ramla av stolen.. HAHA..
Sen var de nå brudar där inne som betedde sig lite fjantigt kan man som säga.. Även dom jävligt fulla.. Dom sprang omkring i barn leksaken och höll på.. (skulle gissa på att dom var mellan 18-20år) En brud hade strumpbyxor och en tunika, men tunikan var som inte som den skulle så man såg hela röven på henne, plus att hon hade mamelucker på sig.. Och söt nisse vart röd i ansiktet :p Haha.. Och Patricia skrattade så hon grät och lät som en gris...

Jag kan summera kvällen som lyckad helt enkelt.. Fast jag har saknat min älskling som tusan! Men nu behöver jag inte vänta en vecka på att få vara med han.. Utan bara tills på måndag!!! LOVE YOU!! Hoppas ni haft lika kul..!

Vad har ni gjort ikväll då?

tack och hej


ida
PUBLICERAT: 2008-12-21, 02:43:11 | URL: http://idatallhed.blogg.se/

jo, jag är nog kanske intresserad =)


ida
PUBLICERAT: 2008-12-21, 03:44:13 | URL: http://idatallhed.blogg.se/

i så fall blir de nog en tik med tanke på att jag redan har en tik hemma .. eller jag e lite sugen på en hane också, mende får man ju fundera på och måste ju dikutera med karl å se vad han helst vill ha .. men jag hör av mig o jag vill kika..



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: