2008-12-02
 09:33:16

Knäck och bullbak...

Igår hade jag och Emilia en riktig mys dag :)

ÄlsklingsAndreas fixade internet åt mig igår.. Shit va han är underbar.. Han gör verkligen allt för att gottgöra mig allt ont..! Så nu har jag superinternet och hans hårddisk så massor med plats att ladda ner allt möjligt också :D:D Love U!

Sen fick vi för oss, jag och Emilia, att vi skulle baka och fixa allt julfika..
Så först fick vi gå till affären och handla lite ingredienser och sen hem och börja.. Vi gjorde knäck och saffransbullar.. Vart super gott! Sen myste vi på med bullar och julmust.. Var super kul! Sen fick vi besök av Nisse.. Han väntade på den segaste människan i världen, Min SYSTER!! Jag var super trött, extremt jätte trött men hon hade inte alls bråttom.. Hon ljög t.o.m om att hon snart var färdig men inte det! Hon hade inte ens tagit sig till stallet.. Stackars Nisse... haha.. Men jag bjöd han på en bulla och lite mjölk så vart de bra :p

Idag ska vi göra pepparkakor och sätta upp julsakerna.. Hade tänkt städa nu medans hon är på dagis.. Sen blir de jul mys idag också.. Emilia har blivit sååå underbar nu på sista tiden.. trotsen har som försvunnit helt nästan och hon ska bara kramas och pussas hela tiden!! Det är verkligen underbart härligt!!

Nä nu blir de mysprata en stund sen städa och fixa

tack och hej



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: