2008-12-22
 14:07:13

♥ Mmm.. Im in loove! ♥

Fan vilken underbar känsla det här är alltså!
Du gungar min värld..

När du kröp ner hos mig imorse ville jag att tiden skulle stanna.. och stå still för alltid..! Jag var lyckligast i hela världen..
Känns som att allt blir bara bättre och bättre för varje gång vi träffas men imorse var de helt underbart.. Kände inget annat än kärlek.. Nu sitter jag här och väntar på att du ska komma tillbaka, saknar dig redan.. Förhoppningsvis så kidnapar dina föräldrar dig inte allt för länge.. Nä nu ska jag göra nå nytta.. Älskar dig ♥Andreas♥!

tack och hej


Andreas Renberg
PUBLICERAT: 2008-12-22, 14:20:58 | URL: http://grebner.blogg.se/

När jag ser i spegeln,

ser jag ett monser.

När jag sluter mina ögon,

ser jag ett monster.

Men varje gång jag ser dig,

ser jag en framtid.

Varje gång jag tänker på dig,

så händer nåt inom mig


Andreas Renberg
PUBLICERAT: 2008-12-22, 14:25:38 | URL: http://grebner.blogg.se/

Du skulle veta.

Hur starka känslor

jag har för dig.



Du skulle veta.

Hur mycket jag

gillar dig.



Du skulle veta.

Hur mycket jag

tänker på dig.



Men du skulle framförallt veta.

Hur mycket jag skulle gråta.

Om jag förlorade dig.


Andreas Renberg
PUBLICERAT: 2008-12-22, 14:27:00 | URL: http://grebner.blogg.se/

Du skulle bara veta mina känslor för dig älskling, och för Emilia, jag är beredd att ta henne under mina vingar för alltid, som om hon vore min... för alltid vi, Jag Älskar Dig



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: