2008-12-19
 11:13:30

Nu är jag snart på G....

Väntar bara på den segaste människan på jorden!
Nämligen Patricia..


Ska och handla dom sista julklapparna.. Har de mesta ordnat ändå men lite kvar att fixa.. Skulle helst av allt köpa nå skidor till Emilia men de är inte enkelt att hitta..Dom får ju inte vara för dyra med tanke på att hon bara kan ha dom ett år.. Ska köpa Emilias julklänning och nå julkläder åt mig också.. Får se vad jag hittar.. Men det blir nog bra.. Sen blir de hem och mysa ikväll med sötisen.. Blir en hellugn helg för mig igen :D Snart en hel månad.. Eller är de det redan kanske :p Ska inte dricka nå förens nyår tror jag.. Men inget är bestämt än så vi får se.. Håller det öppet!
Nä om man ska göra sig i ordning då för dom är snart här.. Sa dom iaf :p Och dom är ju absolut inte bäst på att passa tider eller så.. Jag är tidspessimist och dom är tidsoptimist, En av många saker som gör att jag undrar ifall vi verkligen är släkt :P Haha


Tack och hej



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: