2008-12-05
 12:56:27

Nu kommer dom :p

Första valpen ute..12:40
Patricia tycker den är jätte ful :p hahahaa..Hon skulle ta en bild och skicka..
Jag frågade lite om vem den var lik och så men hon tyckte inte den var lik nån... Den är då iaf svart och vit med bred nos, vet inge kön.. hade lång bläs på nosen och nå svarta ringar på ryggen tror jag mamma sa.. får se på bilden om man ser nå.. Kommer lägga upp bilden så fort jag får den.. Uppdaterar om resten eftersom :p


Andra valpen ute.. 13:50
Patricis den sega fan har inte skickat nån bild än men nu har de kommit en till valp.. Den nya har tydligen en vit krage som Snobben har så de blir nog en liten snobben.. men med bred och kort nos.. Ja de blir väldigt intressant.. Tydligen fler på väg men chili tar de lugnt :p hehe.. Men allt går då bara bra! Uppdaterar senare med mer info..


Tredje valpen ute.. 16:20
Har inte fått nån vidare info om den här välpen än.. Bara att de kommit en till... hehe
berättar mer senare..

Det blev bara tre.. eller bara och bara egentligen.. är nog skönt att de inte blev så många :p Men seg fan patricia har inte skickat nån bild än så jag får fixa det imorgon... Men något jag fick veta var att dom är jätte stora.. 500g styck.. Så de blir riktigt stora valpar :p Nä nu måste jag lägga mig...

tack och hej



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: