2008-12-19
 20:19:22

Riktigt trevlig dag på stan..

Var ju då och julshoppade med Patricia..

Jag hittade mycket skojsigt! Men nästan allt var till Emilia och nån till mig också :p haha.. Så på måndag eller tisdag ska jag nog på¨stan igen och handla dom absolut sista.. Var och också och åt på Subland.. Det var jätte länge sen, riktigt gott! Sen for vi en sväng förbi elgiganten, öb och beijers.. Det bästa av allt med hela dagen är nog att jag fick underbara besked idag.. Jag får vara med älsklingen på måndag också.. Shit.. Men en sak är säker.. Jag kan aldrig bli less dig!!
En annan rolig grej var när jag var på elgiganten och pratade med dom om min mobil.. Dom tror dom kan fixa den, och jag hade tom garanti kvar så de kostar inget helle!!!! Min dag är helt underbart bra alltså! kan nog inte bli bättre än så här!
Nä nu ska jag gå och lägga lillan och sen kanske se en film eller nå..

Vad är dit bästa tips att ge till en kille?!

tack och hej


jenny
PUBLICERAT: 2008-12-20, 09:20:49 | URL: http://gossipchick.blogg.se/

okey fått ihop nå folk på nyår???



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: