2008-11-27
 20:21:31

Alltså jag är ju så grymt duktig på att blogga..

..Eller så inte!

Ja vad har jag gjort sen sist då.. Jag var med Jenny på stan och åt lunch i tisdags.. Vi kollade runt ett tag efteråt och sen gick vi och tog en fika, sen igår var jag med henne hela dagen, Först lunch hemma hos henne sen gick vi ner på stan och fikade med Ann och Ajax sen gick vi runt lite mer på stan sen vart de upp till Jenny igen och middag sen gick vi ner på hemmakväll och hyrde en film och nå godis sen tillbaka till Jenny och såg filmen och myste.. hehe vi åt typ hela dagen så de vart att gå hem från Jenny så man fick förbränna lite i af.. hehe
Sen idag har jag inte gjort nå alls typ.. Städat lite och handlat och nu tvättar jag lite men mer än så har de inte varit..
Eller jo förresten låg och myspratade med sötisen heela morgonen.. Tack för det.. Det vart ett underbart samtal och väldigt behövligt..

Nä nu måste jag hänga tvätt och sen blir de att se lite på tv eller nån film men vi får se..
Kanske skriver lite mer sen..

Tack och hej


Andreas "sötisen" R
PUBLICERAT: 2008-11-27, 20:49:23 | URL: http://tobiassammet.com

Hej min älskade Malin, jag finns alltid till hands när du behöver mig... Det vet du... Jag älskar dig och Emilia för evigt... Vi tillsammans... Puss älskling


marie
PUBLICERAT: 2008-11-28, 02:05:46

säger väll grattis till er då hoppas att din så kallade sötis sköter sig nu om han gör de så e ja ju glad för er skull



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: