2008-11-19
 19:23:52

Fan va trist liv jag har...

Hade jag inte haft Emilia hade mitt liv inte varit nå alltså..

Hade nog varit roligare ifall man hade kärleken hos sig också.. Men man kan ju inte få allt här i världen... Ah men med tiden kanske man blir lycklig :p Nä nu ska jag inte vara bitter.. Är de alldels för mycket ändå..
Lite hopp finns kvar för morgondagen, men inte mycket.. Kan bara vänta och se.. Troligtvis skiter sig allt.. Ojojoj.. vad ledsen jag kommer bli då..
Fast har varit nog ledsen idag, nä jag har varit nog ledsen dom senaste månaderna tycker jag.. eller t.o.m åren.. jag behöver få lite glädje.. Förlåt.. Ska inte sitta och klaga hela tiden men ni som känner mig vet vad jag menar..

Nä nu ska jag gå och se lite på tv..  Vart ändå bara en massa bitterhet här :p

Tack och hej



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: