2008-11-25
 09:37:07

Hej alla..

Shit vad dålig jag varit på att uppdatera..! Ja men nu får ni en snabb genomgång då..

I fredags var jag och marcus och badade i öjebyn med barnen, det var super kul! Ska vi börja göra en dag i veckan.. Sen var jag ut med Madde, catta och Jocke, christian och jenny var också med på förfesten hos Catta.. Kul med lite annat folk ibland :p Vi gick ju som vanligt ut på Kalles och de var gode mycket folk.. Vi fick hänga in två jackor på en galge.. Dom fuskade lite tror jag.. Men inte gjorde de något bara vi fick komma in för de var så helvetes kallt!! Huvva.. Jag vill ha sommar!! Vi kom in gode sent så man han som inte göra så mycket.. Tappade min mobil också men den fick jag tillbaka sen när jag skulle fara..  Det var en jätte trevlig kväll förutom att jag höll på att frysa fötterna av mig efteråt.. Man måste ha varmare skor när man går ut!! Måste ta och köpa nå nya.. Måste köpa nå nya kläder också för den delen :p

Sen lördag tog jag de bara lugnt hemma.. Mös på för mig själv, för Patricia kidnappade Emilia :p
Såg nån film och bara tog de lugnt typ.. Det var som ganska skönt att ha en barnledig dag utan att man ska ut eller så.. Bara lite ensamtid.. Men jag saknade Emilia fruktansvärt mycket.. 

Sen söndag kom Emilia hem så då myste och lekte vi på heeela dagen..  

Det var vad som hände i helgen... Idag fyller Catta år och till helgen ska vi fira henne.. Men de blir nyktert för mig..!

Tack och hej



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: