2008-11-03
 07:48:01

Helgen som varit...

En kort breskrivning om min helg..

Fredag

En lugn och skön dag med bara en massa halloweenmys med Emilia.. En sväng till stallet och umgicks lite med mamma också.. Fick lite bus eller godis besök och så senare på kvällen.. Sen kom Madde förbi och jag fixade hennes hår.. Såg nå film på tv efter att Emilia lagt sig också.. Det var en riktigt lugn och skön dag men med lite innehåll ändå.. :P

Lördag
Stalljour på morgonen.. Steg upp klockan 6 var i stallet 7.. fixade med allt som ska göras där.. Jag var GODE trött!! Sen for vi till mamma och skulle äta frukost.. haha.. jag slocknade i mammas säng.. sov några timmar :p Sen hängde jag hos mamma till typ 4 eller nå sen hem duscha och fixa mig inför kvällen.. Sen for jag till Madde där jag än en gång fixade hennes hår :p Men de är kul så de gör inget.. Roligast är ju att hon blir så nöjd :D Sen for vi till Catta.. Kan säga att de var svårt för vissa att komma igång så där ordentligt :p hehe.. En hård helg för vissa.. Själv var man på G hehe.. Planen var att böja gå mot Kalles kring halv 12.. haha.. jåå tjena.. Vi var på kalles efter 12 nån gång.. Men de är ju som vanligt.. Men annars brukar vi vara ute efter 1 ibland så de var ändå bra.. Var gode kul ändå, var som en annorlunda kväll men vet inte hur jag ska förklara.. Men men.. Roligt hade jag ändå.. Får se vad som händer nästa helg.. Eller hur Madde :P hahaha

Nä nu blir de plugget..

tack och hej



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: