2008-11-06
 19:59:06

I looove you!!!!

Ja de har inte hänt mycket idag..
Jag har mest tagit de lungt och pratat med lovely och städat lite.. Inte mycket pluggande idag :S Men jag får ta igen de imorgon.. Ska nog en sväng på skolan imorgon också.. Inte för att jag behöver nå hjälp men ska ändå visa upp mig och så,.
Sen följde jag och Emilia mamma till stallet.. de är alltid lika trevligt! Men jag känner i ryggen att den är gode slut efter gårdagen.. Och världens träningsvärk i låren :p Men jag är suuuper nöjd! Mamma tyckte också de blev bäst så här.. Nu känns de mer som ett sov rum.. Förut var de mer som en skrubb med en säng i.. hehe..
Sen sötisen Emilia alltså! Jag var väldigt godis sugen.. Så jag sa till Emilia typ..
Ska vi gå till affären och köpa nå gott?
-Annafären..!!! Jaaa
-Nej förresten jag ids inte..
-Joo snälla, kan vi gå till annafären?! (tittade så där sött som bara ett barn kan..)
-Det heter inte så! Om du säger rätt så går vi.. (Jag sa så bara för att jag trodde verkligen inte hon skulle säga rätt för de gör hon aldrig!! Jag ville verkligen inte gå....)
tyst en lååång stund.....
-Affären!
-MEN NOOOOOO!!!! jaha.. *suck* klä på dig då!

så då vart de en sväng på ica och köpte lite mjölk, skinka och en chokladkaka.. :p Underskatta ALDRIG ditt barn! Dom vet och kan mer än du tror!! HAHAHA

Nä nu ska jag gå och se om de finns nå roligt att se på tv.. Blir inte nå mer ingående idag för min del..

tack och hej


Dilan Amin
PUBLICERAT: 2008-11-06, 20:03:08 | URL: http://mramin.blogg.se/

Hejhej!

Hur mår du?



PUSS o KRAM

/ www.mramin.blogg.se


IZZAH SVARAR
PUBLICERAT: 2008-11-07, 15:43:44 | URL: http://izzah.blogg.se/

haha tack ska du ha ..

man börjar känna sej lite gaggig hahaha :P



ikväll hmmm .. vet inte har inte ett öre så det händer nog ej så mycke tyvärr men får ta igen de nån annan helg hehehee :P



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: