2008-11-28
 11:10:28

Jag blir så jävla less...

Folk som man trodde man kunde lita på, dom går och jävlat sparkar undan fötterna på en...

Speciellt en person! Har inte tänkt skriva några namn men du vet vem du är.. Och att du är så jävla naiv och blåögd också! Aaah.. Jag blir så ledsen och besviken.. Jag trodde verkligen du var en man kunde lita på. Jag har ju berättat jätte mycket för dig och de ångrar jag fruktansvärt mycket nu men de är färdigt med det nu! Och de finns ju dom som blir förbanad för att man vill hjälpa och kanske gjorde något fel val.. Så man får världens ut skällning sen är dom jävlat inge bättre själv!

Sen du som går omkring och säger att jag har alkoholproblem.. Du kan ju för fan ge dig! Jag brukar gå ut nykter också! Men de har väll inte du nån aningnom eller hur?!?! Tycker bara de är kul att gå ut och träffa folk..

Fan för allt jävla skitsnack alltså!! Jag blir så jävla less!!

kan ha skrivit de förut men skriver de igen...

"En del människor som klappar dig i ryggen letar endast efter ett ställe
mjukt nog att sätta kniven i . . ."

tack och hej


Zabina
PUBLICERAT: 2008-11-28, 15:14:02 | URL: http://zzabina.blogg.se/

Det stämmer nog, d me kniven!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: