2008-11-04
 19:56:25

mobil lista

Vad har du för mobil?
SonyEricsson w710i

Något positivt samt något negativt om din telefon:
Den funkar inte alls som den ska just nu så jag hatar den! Displayen är vit när man öppnar den och menyn kommer bara fram ibland.. ARGH!!!
 
Hur länge har du haft den?
Lite mer än ett år.. Kanske 1½..

Tar du mycket bilder/filmar, skickar mms med din telefon?
Sällan att jag skickar mms, men försöker fota och filma så ofta som möjligt..

Samtal eller sms?
Är en sån som hellre pratar, beroende på vad de handlar om och vem de är

Vad står det högst upp i din inkorg?
Ok.. De lät roligt..

Vad står det i ditt 4:e mottagna sms?
Är gode ivägen.. Jag börjar om där jag sparade

Vad står det i ditt 12:e mottagna sms?
Hej pullan. Allt bra med dig? Puss

Vad står det i ditt 15:e mottagna sms?
Alltså... Eh... Men... Det var supergott! Du är kung på mat

Vad står det i ditt 19:e mottagna sms?
Snart ska vi se vad fan du skickat

Vad står det i ditt 29:e mottagna sms?
Spelar och väntar på att pappa ska ringa... Ni då?

Vad står det i ditt 34:e mottagna sms?
Mycket skönt när vi träffas

Vad står det längst ner i din inkorg?
Vi är gjorda för varandra.. Skapade som ying och yang och jag vill leva mitt liv med dig.. Och du.. Förlåt för allt jag gjort men nu är jag ärlig i allt jag säger och gör kyss älskar dig



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: