2008-11-28
 11:18:45

Nu ska jag skriva ett glatt inlägg.. :p

..Måste ju vara lite glad också

Idag blir de att bara ta de lugnt.. Ska göra lasagne till middag.. Har fått önskemål av en viss Andreas :p Hehe.. Jag har lovat de så länge nu så idag ska de bli av.. Men de blir min lasagne.. han vill ju ha nån speciallare men icke de..
Sen ville ju Jenny att jag skulle följa med till Jennica ikväll men de orkar jag inte.. Hade varit jätte kul att få umgås med Jenny lite extra innan hon far tillbaka till Uppsala men ska ju till Cattas födelsedags fest imorgon så man måste ju ha ork till det.. Men de blir nyktert hela helgen för mig.. Men kul kan jag ha utan alkohol! hehe.. Någon som vill joina mig? hehe

Så ikväll blir de mysprata i tele med sötisen hela kvällen typ, äta god mat och se nå serier som jag ska ladda ner..

Vad ska ni göra i helgen då?

tack och hej



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: