2008-11-06
 00:07:02

Satan va duktig jag varit idag..!!

Jag är kung!

Jag har pluggat på morgonen.. Massa tråkigt pluggande.. Var gode spy less efter sisådär 5 min :S haha.. Ordklasser är verkligen skit tråkigt och de är ju fan flera år sen man höll på med sånt här.. Sen håller jag på med en textanalys på Hemsöborna.. Skit tråkig bok alltså!! Argh... Men men de måste ju göras så man har som inge val juh..

Sen så fick jag nån sån där konstig idé.. Har länge känt att jag vill byta tillbaka till de större rummet.. Min säng ryms så dåligt i de lilla rummet.. Och Emilia behöver egentligen inte så stort rum.. Allt de viktiga som hon behöver ryms väldigt bra i de lilla rummet.. Det har jag då märkt nu i af för jag har kämpat på hela dagen med att byta.. Helt själv så klart.. Men har haft lite o flyt.. Märkte ju som efter hälften att jag inte har dom verktygen som jag behövde självklart... Men sötisen Andreas ringde sin kära far och han kom med allt jag kunde behöva plus lite till så kring halv åtta ungefär var jag helt färdig med båda rummen och Emilia låg i sängen... Underbart.. Och de vart jätte fint i båda rummen.. Skulle bara behöva nån fin tavla till mitt rum eller så.. Men de får bli ett senare bekymmer. Nä nu ska jag lägga mig i mitt nya rum i min underbar säng och sova..

tack och hej



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: