2008-11-04
 10:26:13

Satan vilken mensvärk jag har...

Den är sjukt jobbig alltså!!
Fan va jobbigt.. Vill bara lägga mig och sova, men nej då måste plugga plus att vi väntar på besked nu ju.. Blir de nå bättre eller samma.. Har mer förhoppningar än vad jag borde ha.. inte bra.. Så man är nervös, stressad och har mensvärk.. Den här dagen började fan inte bra.. Har legat i badet en stund också men där blev de inge bättre.. Somnade däremot en stund :p

Jag har kommit på att jag vill byta rum med Emilia.. Får se hur de blir med den saken.. skulle som behöva nå hjälp i så fall.. Får höra med patricia hur hon jobbar i veckan..

Nä nu ska jag gå och fortsätta plugga lite.. Uppdaterar senare när jag vet mer om hur de blir..

tack och hej



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: