2008-11-03
 19:45:48

This is my life..

Jag önskar att mitt liv vore liiite intressantare..
Alltså jag är inte missnöjd egentligen, jag har en underbar dotter, många vänner och min familj, plus dig hjärtat! Men skulle ändå vilja att de hände lite mer roliga saker.. För negativa saker är jag less för de däremot har de varit jävligt mycket av.. VÄLDIGT mycket negativt i bloggen på senaste tiden.. Men först av allt skulle jag nog typ behöva flytta och bli rik innan jag kan börja räkna med att de ska hända nå.. Nä men nu skulle jag vilja skriva om nå kul och intressant... haha.. Men man ska väl vara nöjd att man har tak över huvudet och mat på bordet.. Man får drömma sig bort lite istället ibland och önska de hände lite mer saker..

Om du fick göra precis vad som helst vad skulle de vara då?


tack och hej


jenny
PUBLICERAT: 2008-11-03, 20:38:55 | URL: http://gossipchick.blogg.se/

ja om jag fick göra nå nu skulle jag köka för att jag är så jävla hungrig....hehe...hur är det med dej



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: