2008-10-07
 09:34:52

Åh va trist...

Sitter på skolan och skriver på min bokrecension..
fan va trist de är! och jag kan lova att jag är världelös på de också :P
men men.. bara göra de.. finns inget annat att göra.. Men nu har vi rast så då tänkte jag skriva lite i bloggen.. Sen har jag en och en halv timma till svenska sen blir de matte och sen ska jag hem och ta de lugnt!! Då får vi se om patricia fortfarande är kvar hos mig.. Hon låg då och sov när jag for i morse..
Och nu har man fått i uppgift att ta hand om snobben.. Chili är i löpen och dom har redan tjuvparat sig en gång så vi får hoppas de inte blir nå valpar.. men han är som snäll så de ska nog gå bra.. har som ändå saknat lite att ha hund.. Men vill inte ha en på heltid just nu så de blir bra att få låna han ett tag och sen lämna tillbaka han.. haha..

Nä nu ska jag kolla vidare lite och sen börja jobba igen :p

Tack och hej



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: