2008-10-23
 08:08:51

Ännu en jobbig natt förbi...

nätterna är värst när man har feber och mår skit..


kramperna i hela kroppen är förjävliga.. Sen vaknar man hela tiden och sängen är helt blöt i svett.. ja de är ett helvete och nu vill jag vara frisk.. Mår inte alls nå bättre idag, men Emilia visar inga tendenser till att bli sjuk ens, peppar peppar.. Ska försöka vila upp lite krafter så jag orkar städa lite.. ser förjävligt ut här hemma.. men när man är sjuk har man ju inte direkt orken till att hålla fint efter en 4a åring.. Men Emilia är ändå väldigt snäll nu när jag är sjuk.. Hon stryker på mig och håller om mig.. de är så sött!! sötis tjejen min! Men nu är hon på dagis.. Dom ska på bio3an idag och se på bio.. fusk tycker jag :p hehe

nä nu ska jag lägga mig och vila så jag får krafter till att städa lite...


tack och hej




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: