2008-10-24
 17:32:23

börjar må bättre nu..

Men natten har varit jobbig för jag har knappt sovit nå idag :S..

Var på världens sämsta humör imorse.. Huvva jag var inte trevlig mot Andreas alls.. Sorry.. Men sen så har jag varit och lunchat med madde innan hon drog till stockholm, den jävlen :P Vi åt på Thai garden.. underbart god buffe var de där idag.. folket som var där var kanske inte dagens höjdpunkt.. men men.. Hoppas ni får de underbart kul i stockholm.. Njut nu för de förtjänar ni!  Har också åkt i leffes nya bil.. en cab... :S hahahha Men men.. blir nog en kul sommar bil...!! haha.. Fan va jag börjar längta till sommarn nu när jag börjar tänka på de.. Helvete de kommer bli en jobbig vinter när jag redan har börjat längta tills de blir sommar.. SATAN!
Nä nu måste jag göra annat så jag slutar tänka på det...

HELVETE vad de regnar nu.. var bara tvungen säga de! :P

tack och hej


m
PUBLICERAT: 2008-10-26, 02:58:18

det jobbiga e långt ifrån över tro mig



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: