2008-10-28
 21:17:35

Den här dagen har inte varit rolig!!

Fy fan.. Att dom kan göra så här mot oss.. helt sjukt! Jaja men de fixar vi...

Sen så har jag blivit vän med mamma och patricia igen.. känns jävligt skönt att lite har lyfts från min rygg... Har varit en jobbig tid nu ett tag och jag behöver se lite solsken..
Och nu har jag fått till min dator.. känns sååå underbart! Äntligen, så de är också en ljusglimt i tillvaron.. Men de är mycket som ska installeras och fixas innan de är helt färdigt men jag har kommit en bra bit på vägen faktiskt..  Nu fattas de bara mobilen :S Den är ju helt cp nu.. ARGH blir galen..

Måste ju nästan börja planera och fixa inför helgen.. Är ju faktiskt Halloween så något måste man ju göra.. kanske lite bus eller godis med Emilia :p hehe.. Ah men vi får se.. Nu ska jag fortsätta med att fixa med datorn så jag får till den

tack och hej


♥Jennan♥
PUBLICERAT: 2008-10-30, 21:00:01 | URL: http://killerprincess.blogg.se/

tjoohoo e fan sugen men mer sugen på röbrunt fråga e no hur länge de sitter typ 1h på mitt hår hehe



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: