2008-10-06
 08:08:48

Det ska du veta..

Jag skriver om de jag tycker är jobbigt och de som är i mitt liv just nu.. Och du utgör en stor del nu fast varken du eller jag vill de.. Så därför skriver jag om dig och de du säger gör och allt som har med Andreas grejen att göra.. Jag har egentligen inget emot dig men att stå och skrika att jag ska dö och så är ju gode onödigt för de tror jag inte du tycker egentligen.. Jag tycker du borde förstå att ja bara gör dig en tjänst.. precis som du gjorde när du hade sex med min kille medans vi var tillsammans.. då skrev ju du efteråt och sa de.. Kändes ungefär som att du skrattade mig i ansiktet när du sa de.. Så jag vill bara var lika snäll tillbaka.. Men jag kan glädja dig med att han har ljugit väldigt mycket för mig nu dom senaste dagarna.. Nä nu orkar jag inte skriva nå mer om de här.. nu blir de lite terapi.. youtube.com alltså... HAha

tack och hej


m
PUBLICERAT: 2008-10-06, 08:21:47

enligt han så var ni ej ihop för du hadde bet han dra åt helvete å lämnat tibax nyckeln då så. å du gör inte mig några tjänster före du e ute ur mitt liv. å nej ja mena it de om å dö men du attackera mig på min födelsedag så var rätt förbannad. å sägerförlåt nu



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: