2008-10-04
 22:56:20

Fredagen...

Ja vad ska man säga..
fan vad de hände saker den dagen alltså.. mest dåliga men vissa roliga också..
Festade med Madde, Catta, Jocke och Jenny hemma hos Madde. Sen vart de Kalles och sen efterfest hemma hos mig.. Jag har fått höra att jag borde dö och att jag är dum i huvudet bara för att jag berättade till en tjej att hennes kille var otrogen.. Jag har blivit behandlad ännu mer som skit av idioten.. Har hänt en sak med en kompis som jag inte kan gå in på nå mer men de är jätte jobbigt.. jag var tvungen att skicka ut en från mig som jag egentligen inte borde behöva, går inte in nå mer på de heller :P Men Jag har haft kul ändå.. men baksmällan jag haft idag har inte varit lätt.. kommer inte ihåg ifall jag varit så dålig någonsin som jag varit idag.. inte för att jag var super full igår.. eller... aja.. strunt samma.. Hade fruktansvärt roligt ändå.. Men jag och jenny på efterfest med en massa killar gör jag inte om nå mer :P Och alla under 21 HAHAH Thats life :P Nu känns de som att man lever igen lite.. För nu vet jag att jag kan ha kul fortfarande.. Idioten tar inte riktgt all energi från mig.. 
Måste fixa hejn med mig själv nu så jag får till allt.. Men När idioten hatar mig så mycket som jag hatar han då är jag nöjd. Låter jätte hemskt att jag skriver så men ni vet inte vad han gjort mot mig.. Kan säga helt säkert.. De finns inget som är äkta kärlek!! Du tror du tycker om nån men de här med kärlek de kan inte stämma.. Och om de finns, finns de då kärlek för alla?
Nä nu vart de för mycket tråkigt och surt snack de måste vi sluta med...
Nu ska jag surra vidare och sen sängen..

Tack och hej


Niclas
PUBLICERAT: 2008-10-05, 18:16:05

Glöm inte av telefon Nissen som är din vän och som surrade med dig.. han är värd hålla kontakt med



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: