2008-10-17
 09:12:02

God morgon...

Har sovit som en stock i natt..

Brukar vakna flera gånger men jag vaknade bara en gång, kring 4 tror jag de var.. Men somnade om lika fort.. Sen så ringde väckarn 6 idag (fuskade lite) men då ville Emilia sova en lite stund till så då låg vi och mös/halv sov till 5 i 7.. :P Det var super mysigt! Sen var de bara snabbt upp och på med kläderna och borsta tänderna och iväg till dagis.. Som tur är äter dom ju frukost på dagis.. Nu måste jag själv bara få i mig nå frukost..

Känns som att min dag inte kommer vara nå kul alls.. Har inte haft nån rolig morgon.. Men förhoppningsvis så vänder de snart... Men men.. nu kan jag bara vänta och se vad dom säger.. huvva va jobbigt att vänta så här...

Får se vad som händer ikväll.. Madde vill att jag ska följa med ut på Kalles.. Men jag vet inte än hur jag ska göra..

Nä nu skriker magen :P

tack och hej



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: