2008-10-12
 12:51:40

helgen som varit...

Ja den var trevlig..
Var ut på kalles både fredag och lördag.. Men skötsam :p Men de känns att de blivit sent och så för idag är jag seg!! haha... Men men.. Nästa helg blir de hel lugnt.. de kan jag lova!! Har varit väldigt trevligt att träffa Coffe.. Jag och nisse måste ta och pallra oss dit och hälsa på och se huset dom köpt.. av bilderna jag sett så ska de vara gode fint.. Sen måste jag prata lite med leffe idag innan han far så man får veta vad som hände efter att han släppte av mig.. hhahahaha... Och sen får jag se om jocke håller de han lovade om att vi skulle gå och ta en fika ch umgås lite i veckan.. haha.. vi får se säger jag bara!! Nä om man skulle gå och tvätta av sig sminket och så..
Önskar jag kunde ligga och mysa med dig nu.. men de går ju som inte..

tack och hej



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: