2008-10-14
 10:41:31

Helvetes hostfan...

Jag hostar som en tok.. Hostar tills jag spyr..

Har gjort de hela natten och de fortsätter än.. Jävligt less nu.. Har tagit host medecin men de hjälper fan inte.. Snart blir jag helt jävla galen.. Det har gjort ont men nu börjar de göra helvetes ont.. Snart börjar jag typ hosta blod känns de som.. Emilia hon har haft jävligt tur för hon har inte alls blivit smittad.. märks inte alls på henne nånting.. peppar peppar... Nu ska jag vila en stund och hoppas på att de blir bättre....
Önskar du var här och höll om mig! Hade behövt de nu.. även om allt är som de är...

tack och hej


Jennica
PUBLICERAT: 2008-10-14, 12:13:43

du får lov att krya på dig gumman!! jag förstår vad du går igenom hoppas du inte åker på nån öroninflammation höva höva :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: