2008-10-16
 08:21:05

Hostar som en tok fortfarande...

Hela natten och hela morgonen har jag hostat..

Har hostat så mycket att nu hostar jag blod.. Fy fan.. Lite less jag är. Trodde igår att de började bli bättre men icke det... Det är sjukt jobbigt.. Det enda som är bra med de här är nog att jag knappt rökt nå på flera dagar.. Sen har jag nog sovit konstigt för jag har helvetes ont i ryggen också.. Måste gå och äta och ta nå medicin så de blir bättre... Men jag ska vara frisk innan helgen har jag bestämmt, nog för att de blir lungt men vill ändå vara frisk...!

Känner de är gode mycket klagomål i min blogg nu för tiden.. Måste börja skriva lite positiva saker också.. Som... Ja de finns ju så sjukt mycket positivt att säga om mitt liv just nu.. eller så inte... Nämen smsen jag får av dig varje dag hela tiden är helt underbara! Tack för i natt.. Många av dom kommer jag spara.. önskar bara att allt var lite annorlunda.. men men.. Jag vill förlåta... men de är inte så jävla enkelt..
Du har tjuvat en stor del av mitt hjärta...

Nä nu blir de plugget..


tack och hej



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: