2008-10-21
 10:03:36

ja vad ska man säga..

mitt liv är gode komiskt..!

finns som sagt inte så mycket positivt just nu.. Allt med mamma, patricia, andreas och så i natt låg jag med feber och fruktansvärda smärtor.. var tvungen ringa till madde och säga att hon kanske var tvungen köra mig till akuten ifall de inte blev nå bättre.. men jag tog en av mina strkare tabletter sen olyckan och gick och la mig så då blev de bättre.. men sen vaknade jag på natten och då hade jag fått i halsen också.. då kunde jag inte svälja så jag kunde inte ta nå mer medicin.. men sen nu när jag vaknade på morgonen så har allt blivit bättre.. har fortfarande lite ont i halsen, lite ont i magen  och inte så mycket energi men de är ändå mycket mycket bättre.. helt otroligt..

sen ska jag och träffa en person idag :D Ska bli jätte trevligt!! Har längtat som tusan.. Även om de bara blir en lite kort stund ska de bli riktigt kul!! Det känns som en evighet sen vi träffades sist..



nä nu ska jag fixa lite grejs..

tack och hej



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: