2008-10-15
 19:00:23

Läste "dagens 100 ord" på lunar nyss..

hehe.. de var om bloggar..

Jag måste först börja med att jag inte alls skriver för att bli känd och tjäna pengar.. För mig är de mer för att avreagera mig, lite terapi och sen så råkar de bli att jag skriver de i en blogg.. Men samtidigt är de mycket jag inte riktigt vågar skriva här heller.. Man håller inne med väldigt mycket också.. Men jag tycker de är kul.. Jag försöker ju inte sälja mig själv eller så.. och jag skriver ju inte direkt så intressant inlägg heller.. och har absolut inte så många läsare :p men de är som kul ändå att se att folk faktiskt varit in och kollat på ens blogg.. och ännu roligare när dom kommenterar..

så här står de iaf..

"Bloggar.

Det här med bloggar nu alltså. Det är blivit en ny trend nästan och bara fler och fler skapar sina egna bloggar. De flesta kämpar för att bli lika kända som Blondinbella, Kissie, Alex osv. Tjäna pengar på att skriva vad man gör på dagarna. Jag tycker det är helt patetiskt det dom gör men endå så läser jag konstant vad dom har att säga. De som ligger i toppen i Svergie är såklart roligast att läsa. Men vad är det som är så intressant ? Veta deras "dagens Outfit", vad dom äter ? Jag förstår inte. Men endå så läser jag själv. "



Jag kan tycka de är lite sant, men samtidigt måste jag erkänna att jag faktiskt läst bloninbellas blogg nån gång då och då :P haha.. Men egentligen är de ju inte så intressant, varför vill man veta vad dom gjort hela dagarna eller vad dom ska ha på sig.. hehe.. jag vet inte men de har bara blivit så.. Deras liv känns inte nå bättre än mitt bara för att dom är känd så jag förstår inte vad som är så speciellt.. :P men men.. Jag kan förstå mer om man är och läser en kompis blogg för dens liv har man ju lite med att göra så då blir de ju mer bara som att man hänger med i vad som händer och sker.. ah men inte vet jag.. ha så kul i blogg världen :P hahahah

tack och hej



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: