2008-10-13
 19:40:07

Livet kan vara jävligt orättvist..

Tur bara jag jag har Emilia och alla andra som står mig nära..

Igår var jag hos nisse och såg film med han och coffe.. Var väldigt trevligt om man bortser från allt petande i örat och alla gaser som en viss person släppte ut :P haha... Nu har coffe farit tillbaka till norge men han kommer tydligen under nyår men han har planerat att jag och nisse ska komma och hälsa på innan :p Skulle vara kul att fara dit och se huset han köpt :) Verkar var jävligt stort och fint.. men man får se.. Sen for jag till mange och så körde han mig till mamma, och där surrade jag med en fram till typ 3 och steg upp i morse typ 7... man har varit lite seg idag kan jag lova! haha

Nu vet man då lite mer om hur framtiden kommer se ut, och de var inge kul.. Men klarar vi de här då klarar vi allt kan man som säga.. Får se vad som händer och sker.. Önskar bara de var lite annorlunda.. lite mindre tjafs bara.. men men.. tiden får utvisa vad som sker.. Jag ger då inte upp... Men de får inte bli nå mer.. För då orkar jag fan inte.. de kan jag lova...
Nä nu ska jag poppa lite popcorn och mysa framför tvn..

tack och hej



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: