2008-10-10
 07:59:23

Nu får vi se..

Hur den här dagen blir.. hehe..
Tänk hur livet leker med en ibland alltså.. :p Jag försöker inte vara djup eller så men de är ju sant.. Jag tycker inte jag gör så många "fel" val men ändå så blir de skit av hela grejen.. Men jag försöker se framåt och hopps på de bästa.. Hoppet är ju de sista som lämnar människan.. eller hur den nu går :p Nä snart blir de duschen och sen plugga lite.. Måste läsa den där gud förbanat tråkiga boken.. :S Sen ska jag nog försöka få tag på jenny för att planera lite närmare om ikväll.. Ska bli kul att träffa coffe.. Fast de var ju inte sååå länge sen sist.. Pdol var han ju här men men.. Blir middag och sen party hos nisse sen skulle jag inte bli förvånad ifall de blev "En helt galen krog, KALLES" hahahaha.. Kunde dom inte bara skrivit Kalles.. För sååå galen är den ju inte, tycker jag.. Är inte så peppad måste jag erkänna.. Men så är de alltid nu för tiden känns de som.. Men de är så mycket annat i huvudet just nu så man har lite problem med koncentrationen... hehe..  Men sen när jag vilat, duschat, gjort mig iordning och är iväg då blir de nog bättre.. Eller så blir de sämre.. vi får se.. Nä nu måste jag sluta.. men men skriver säkert mer sen...

tack och hej


marie
PUBLICERAT: 2008-10-11, 02:34:21

hadde ni kul på kalles såg att ni kom dit bla du å nisse mfl


Niclas
PUBLICERAT: 2008-10-11, 21:27:45

Hoppas du hade kul på Kalles



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: