2008-10-07
 14:00:13

Nu har man kommit hem från skolan..

Fan va bra de gick med bokrecensionen..
Jag fick grymt mycket beröm över hur bra jag skriver.. :D:D:D Har inga problem alls att få MVG i svenska.. sen så matten går också super bra så där blir de inga problem heller..
Nu ska jag läsa en gammal bok.. fan va trist.. jag tycker inte om att läsa böcker alltså!! Sen läsa en som inte ens intresserar mig är ännu värre... Men men måste göras..
Dejten med Jenny blev inställd idag så vi får se när de blir.. hehe... Men imorgon har jag dejt med Madde så de blir trevligt :P Vi ska och fika på stan och surra på lite.. Hon har som blivit min psykolog just nu :p men hon har ju jobbat på kvinnojouren så hon vet ju vad hon pratar om.. Känner att hon ger mig väldigt mycket.. Men de är ju inte allt vi surrar om.. Sen till helgen kommer Coffe till pite, de ska bli jävligt kul! Han fyller år så de blir väl att vi firar han på något sätt..
Mer om de sen när jag vet mer :P
Nä nu ska jag gå och fortsätta läsa den där jävla boken och kanske räkna lite matte..

förresten patricia låg och sov när jag kom hem :P hehe.. men nu har hon farit till stallet

tack och hej



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: