2008-10-19
 08:52:13

Ny dag, nya möjligheter..

Gårdagen var nog en av dom värsta dagarna i mitt liv..

Tur att jag hade dig som fick mig lite gladare, stundvis.. Önskar bara att du kunde vart här.. men men, nu är de ju som det är.. Känner mig lite mer positiv idag men då har jag precis vaknat så dom har inte hunnit förstöra min dag än! Men jag ska inte låta er förstöra den.. Jag kommer absolut inte prata med er nå mer med er förän ni bett om ursäkt och verkligen förstår hur elaka ni varit mot oss.. jo, oss!!!!!!!!!!! Emilia blir ju också straffad när ni gör så här!!

Få se om man försöker hitta på nå idag.. Känner att jag måste de innan jag blir helt galen! De enda som är bestämt är att jag och Emilia ska ta och gå ut och gå idag.. en lång promenad.. Men de blir lite senare när solen varit framme och "värmt" lite :p Nä nu ska vi kliva upp och äta lite frukost sen får vi se..

tack och hej

Följ min blogg med bloggkoll



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: