2008-10-30
 22:53:19

Party på lördag! :)

Ska bli skojsigt..
Med Madde och Catta.. Får se vad vi gör.. Vi vart då bjudna till Jennica om vi ville.. Låter jävligt kul så vi får se.. men de blir ingen utklädnad för min del.. Det är nog med att jag måste klä ut mig på helenas födelsedags fest sen för fan :S temat är skräck/rysare.. så vad fan ska man hitta på?!?! Kom gärna med förslag!! hahaha.. Sen imorgon hade jag tänkt gå bus eller godis med Emilia.. Eller kan man göra de? för jag vet fan inte vilken dag de är man gör det... haha.. Ah men de blir säkert bra ändå :P
Nä nu ska jag lägga mig och mysa med favvotjejen nummer 1, Min Älskade Emilia så klart.. Hon sover så sött..!
tack och hej


m
PUBLICERAT: 2008-10-31, 15:22:02 | URL: http://kjamismian.blogg.se/

klä ut dig till freddy kreuger han verka poppis i år



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: