2008-10-05
 23:50:20

Till dig nu som hatar mig..

Om du tänker efter så gör jag ju de inte egentligen för att såra dig..
Utan de är ju Andreas jag vill såra.. Dig är jag ju bara ärlig mot.. Okej jag har valt helt fel tidpunkter för de kanske men de har jag ju inte kunnat veta.. Sen så vill jag inte att du ska behöva gå och tro nå och så är de helt annorlunda.. Jag kan inte förklara varför jag fortfarande kan tycka om han men de gör jag.. Du säger att jag har dåligt självförtroende eller vad du nu sa, kanske de stämmer kanske inte men jag kan inte förklara.. Jag vill bara att andreas får de hett om öronen och förhoppningsvis lär sig och skärper sig..
Men jag har då iaf inte skrikit att jag vill att du ska dö eller liknande.. ja de var onödigt att gå in på detaljer om de där men de du gjorde var då värre.. Men du ska veta att jag har ingen emot dig personligen.. !! Och jag har ALDRIG ljugit för dig!!

tack och hej



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: